fredag 28. november 2008

Eksamenstips del 2

Tipper alle kjenner seg igjen i at de såkalte lesedagene går, uten at man får lest noe som helst

Her er noen tips om hvordan man faktisk får lest til eksamen

1) Knus, brenn eller på en eller annen måte tilintetgjør dataen
2) Gjør det samme med tv'en
3) Stå opp klokka 04.45 og sikre deg en plass på lesesal
4) Ha for all del ikke alle sesongene av the Simpsons liggende lett tilgjengelig
5) Knus DVDspilleren
6) Ikke bo sammen med folk som ikke øver til eksamen
7) Ignorer at det finnes sport på tv (kan lett løses ved gjennomførelse av pkt. 2)
8) Knus mobiltelefonen
9) Hell syre i joggeskoa
10) Hell litt syre i sofaen og
11) Gjerne litt i skiskoa også
12) Hiv litt i senga også når du først er i gang
13) Drikk for all del ikke av syra!
14) Slutt å lese uviktige nyheter på alle nettaviser du kommer over

Og til slutt: For alt verden; IKKE tenk på at eksamen kan taes på nytt i august uten noen som helst konsekvenser

God lesing!
(Heldigvis kan eksamen taes på nytt i august;)

1 kommentar:

Asbjørn sa...

Høyr på ein klok gamal gut..

Eksamen er oppskrytt. Det er ingen samanheng mellom kunnskap og resultat.
Øving er sløsing av tid, og karakterar over 3 er flaut (berre for sossar og veslevakse).

Stryk med eit smil. Det går kvar gong ;)