Det går rykter om at "El Grande" El Burrito ligger nede pga sykdom.
Det spekuleres i om han har glemt å ta sin daglige dose av omega 3.
Hvorfor faller man? For at man skal reise seg opp igjen Sir! (Batman)
onsdag 19. november 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
3 kommentarer:
Man blir fot syk når man finner ut at eksamenen er 20 november ikkje 27 november. Ikkje det at eg har fri 27. november, fordi då sga eg ha ein anna eksamen. Men omega3 går ned på høykant.
det smaker tran, men det er det som funker!
Spiderpig spiderpig, does what ever spiderpig does..
Legg inn en kommentar