onsdag 19. november 2008

Rykter om syk El Burrito

Det går rykter om at "El Grande" El Burrito ligger nede pga sykdom.
Det spekuleres i om han har glemt å ta sin daglige dose av omega 3.
Hvorfor faller man? For at man skal reise seg opp igjen Sir! (Batman)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir fot syk når man finner ut at eksamenen er 20 november ikkje 27 november. Ikkje det at eg har fri 27. november, fordi då sga eg ha ein anna eksamen. Men omega3 går ned på høykant.

simzet sa...

det smaker tran, men det er det som funker!

Alfi sa...

Spiderpig spiderpig, does what ever spiderpig does..