Vi tok en båt fra Tarifa i Spania til Tanger i Afrika. Noen bilder fra Afrika kan du se under. Det var en fin tur.
søndag 25. januar 2009
lørdag 24. januar 2009
Om hår og lår
At det til tider skal være vanskelig for en blond o-løper fra Stavangers beste østkant er sikkert og visst. Vi kjenner sikkert alle stortalentet Thomas Natvig Årstad, regionens evige vinner av Stavanger OK's høstkarusell. Gutten som med sitt velvalgte smil og raske små føtter begeistret en hel o-verden med sine nikkinger. Men bak den rene fasaden skjuler det seg en rekke skitne hemmeligheter. Senest i går kunne man lese om dopingrykter mot Årstad. At han begynner å merke kjøret nå som det begynner å dra på åra er det ingen tvil om. Likevel vil følgende utsagn sjokkere en hel verden av orienteringsentusiaster:
1. Thomas bruker tights
2. Thomas er egentlig ikke blond
Begge påstander skal argumenteres og bevises i påfølgende reportasje.
Vi starter med utsagn nr. 2: Thomas er egentlig ikke blond!
Det er i det siste blitt stilt sterkt i tvil om Natvig Årstads egentlige hårfarge. Er han egentlig så blond som han gir seg ut for å være eller er det en del av et gjennomtenkt spill for å bedåre alle verdens landslagstrenere? Vel, om enn den mentale Thomas er å betrakte som blond er et annet spørsmål, men den fysiske hårfargen hans stilles sterkt i tvil etter at følgende bilde nylig ble offisielt publisert:
Bildet viser en konsentrert Thomas på vei ut fra post nr. 84 på et av de mer viktige nærløpene i en av de indre Stavangerskogene. Bildet ser i øyenfallende særdeles harmfult og harmonisk ut helt til man plutselig VENT! Er det ikke noe spesielt med det bildet? Joda:
Ser man nøye på hodebunnen til løperen skimter man et tydelig indre skjær av MØRKT. Thomas er en bleker, under den forstand at han BLEKER håret sitt. Dette fenomenet går stadig vekk igjen hos mennesker (om man velger å kalle dem det) som har bleket håret sitt, for deretter å la det gro videre. De innerste centimetrene viser personens opprinnelge hårfarge!
Utsagn nr 1: Thomas bruker tights.
Det er ved noen anledninger observert Thomas iført spenstig tights. ADVARSEL: Påfølgende bevis kan virke frastøtende:
Fotografen ønsker å være anonym
For spesielt interesserte: Trykk for større bilde
På bildet ser man en konsentrert Årstad iført blå tights. Han kikker seg distre rundt etter mulige paparazzifotografer, men får ikke øye på den lille franske damen rett foran han.
HAN ER AVSLØRT!
Simen der tightsmann
Det er den siste tiden kommet flere og svært avslørende bevis på at Simen egentlig ikke er den han utgir seg for å være. I bildebeviset som presenteres under, ser man tydelig Simen i sitt rette element. i thights sammen med to andre gutter! Simen ser ut til å storkose seg! Det er også sikre observasjoner av utstrakt thigthsbruk også under lokale løp, som for eksempel nattløp. men la bildet under tale for seg selv:
Fra venstre; Simen Tightsmannen Aamodt, Sjur Anonym Gaaaabrielsen, Fredrik Nicetights Omdal
For ordens skyld, de to lengst til høyre er anonymisert av ukjente og hemmelige grunner.
Fra venstre; Simen Tightsmannen Aamodt, Sjur Anonym Gaaaabrielsen, Fredrik Nicetights OmdalFor ordens skyld, de to lengst til høyre er anonymisert av ukjente og hemmelige grunner.
fredag 23. januar 2009
Tatt i doping?
Rykter om at miljøstudent og universitetseliteutøver Thomas Natvig Årstad er tatt i doping er nylig ankommet Norge med et charterfly. Det er bevis som kan bekrefte at Thomas, som for øyeblikket befinner seg i Spania, er tatt i doping under en kontroll ved et orienteringsløp i Spanien. I tillegg påstår ubekreftede rykter at Thomas har vært i kontakt med dopinglegen Eufemiano Fuentes under oppholdet som offisielt er en treningssamling med venner. Vitneforklaringer fra chartergjester forteller om en meget oppiltret Thomas som under sin energigivende rus av dopingmiddel har deltatt i både ulovlige demninghærverk og råkjøring.

Bildet beviser en desperat Thomas i det han prøver å stikke av med urinprøven i den ene hånda.

Bildet beviser en desperat Thomas i det han prøver å stikke av med urinprøven i den ene hånda.
torsdag 22. januar 2009
X3EMERING I EXTREMADURA I SPANIA
I spania er det høye demninger, og 5-liters vannflasker. Det ene leder fort til det andre...
forøvrig går det mye i spansk kvalitetsmusikk. anbefaler alle å digge til denne sangen her!
Ren boxerdagen!
Dagen i dag, er større en innsettelsen av Barack Obama.Dagen i dag, er høyere enn Big Ben.
Dagen i dag, er lengre enn den Kinesiske mur.
Dagen i dag, lukter mindre enn en hvitløk.
Dagen i dag, er som skapt for refreshments.
Dagen i dag, er Romba Romba.
Dagen i dag, er penere enn nye Gitarkameratenes Haleluuuja, haleluuuja.
Dagen i dag, er større enn å ha mus i hus.
Dagen i dag, er sexyere enn Gro Harlem Bruntland.
Dagen i dag, er større enn neseåpningen til Carl I. Hagen.
Dagen i dag, er større enn Kurt Nilsens rørleggersprekk i trynet.
Dagen i dag, er større enn Ari Behns gyllne halvmeter.
Dagen i dag, er morsommere enn mot i brøstet.
Dagen i dag, er OK.
søndag 18. januar 2009
mandag 5. januar 2009
Norge i dag
At det kan vera farleg å spela stein, saks og papir fekk ein ved namn Gaaabrielsen erfara. Gaaabrielsen var midt i ein gamblingrunde med 4 Pink Panter brus, 3ulvangsokkar og ein marsipangris i potten, då han nesten datt av stolen. Gaaabrielsen satt på ein stol utan ryggstønad og hadde nok i røynda svært god hjelp i all buldretreninga han har gjennomført dei siste vintrane. Etter denne hendinga sette Gaaabrielsen seg godt tilrette i ein godstol. Den relativt engasjerte stein, saks og papir spelaren fortsette likevel å gambla.
Abonner på:
Innlegg (Atom)



