fredag 19. februar 2010
søndag 14. februar 2010
Rally Indre Lima
I dag var det igjen klart for Rally Indre Lima. Rallyet fant sted på relativt god is på Limavatnet.
Evoen imponerte mange på isen
Arrangementet gikk veldig bra, det eneste minuset var en iskant i ei snøfonn. Resultatene fra løpet kommer kanskje på rallynorway.no
Rangeren på første fartsprøve
Evoen imponerte mange på isen
Arrangementet gikk veldig bra, det eneste minuset var en iskant i ei snøfonn. Resultatene fra løpet kommer kanskje på rallynorway.no
Abonner på:
Innlegg (Atom)