søndag 14. februar 2010

Rally Indre Lima

I dag var det igjen klart for Rally Indre Lima. Rallyet fant sted på relativt god is på Limavatnet.



Rangeren på første fartsprøve



Evoen imponerte mange på isen

Arrangementet gikk veldig bra, det eneste minuset var en iskant i ei snøfonn. Resultatene fra løpet kommer kanskje på rallynorway.no