Siden Team X3M ikke har utarbeidet noe konkret tiltak for å forkorte ventetiden til 24. desember, og vi allerede er beveget oss laaaaangt ut i desember oppfordres alle våre medlemmer til å ta en kikk i denne julekalenderen:
http://www.klimaloftet.no/Asbjorns-Klimakalender/
Denne kalenderen kan hjelpe oss både ved å holde styr på hvilken dato i desember vi har kommet til og å sikre skiføre i Sirdalen (evt. Bymarka for innavla trøndere) i maaange år fremover... Og kanskje også den faretruende nedhoggingen av Njåskogen (ryktene sier at mens du har lest dette, er et område på størrelse med 10 fotballbaner hugget ned!).
Så GOD FØRJULSTID alle sammen!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar