fredag 14. november 2008

Her kommer vinter'n!



Nå som vinteren nærmer seg med stormskritt, med sesongåpning på Beitostølen denne helga og forhåpentligvis snart et tykt, hvitt snølag over team x3m's hjemsted, mener jeg det er på sin plass å hente inspirasjon fra våre gode, gamle helter:



Ingen kommentarer: