Nå som vinteren nærmer seg med stormskritt, med sesongåpning på Beitostølen denne helga og forhåpentligvis snart et tykt, hvitt snølag over team x3m's hjemsted, mener jeg det er på sin plass å hente inspirasjon fra våre gode, gamle helter:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar