onsdag 19. november 2008

Ukens visdomsord

En snegl på vejen.. ..er tegn på regn i Spanien.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gråe skyer.. ..er tegn på regn på Kverneland

simzet sa...

Når skodda la seg i dalbunnen, ble det en god dag

På klare netter avkjøles luft i høyere strøk. Kaldlufta renner ned i dalene. Når lufta varmes opp av sola neste dag løser tåka seg opp, det blir en fin dag.