tirsdag 4. november 2008

Specialized Demo 7

Dette er den mest x3m sykkelen som har blitt observert på strekningen Lima (Peru)- Skjævelandsbrua (Sandnes)

2 kommentarer:

simzet sa...

Heil fantastisk extrem konge sykkel d der alfi!!! Misunne deg utroligt

Alfi sa...

fy søren du må sjøba deg enn sånn då. eg e så sliden men eg orke iche å ta pause. fy søren