onsdag 26. november 2008

Elite-Thomas


Rykende ferske nyheter er som rykende ferske boller. De lukter lang vei, så langt som fra Trondheim til Sandnes!

Noen av disse nyhetene sier at vårt teammedlem Thomas Natvig Årstad er kommet med i det hardtsatsende elitelaget NTNUI Elite! Gratulerer Thomas, lykke til med framgangen.

Nyheter om det nyoppstartede laget finnes her:
http://www.ntnui.no/orientering/elite/

(Thomas kan sees på eliteteambildet ved siden av 71-
favoritt Mali)

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Gratla Thomas:)

Alfi sa...

Steike Thomas, tar du Mali ifrå Marius? Thomas uttaler: "vi hadde ikke sex under bildetakningen"