søndag 18. januar 2009



Rally Spania avgjøres i disse dager, og en Toyota Yaris RS er med i teten, med El Burrito bak rattet!

PS! Viktig avstemning er lagt ut i høyremargen!! ALLE bør stemme her!

1 kommentar:

Alfi sa...

Vi har et KJEMPEPROBLEM, det er for lite STAPMPE her. HEIHEIHEI, se her da: EL Burritos kjører gjennom en elv. Bilen vannplaner og fyres i grøfta på andre forsøk. menmen, Today, Tomorrow, Toyota fikser biffen.