torsdag 22. januar 2009

X3EMERING I EXTREMADURA I SPANIA



I spania er det høye demninger, og 5-liters vannflasker. Det ene leder fort til det andre...

forøvrig går det mye i spansk kvalitetsmusikk. anbefaler alle å digge til denne sangen her!

1 kommentar:

simzet sa...

"denne sangen her!" har ikkje passert gjennom sensurfilteret te Norge, og e derfor "not available in your country"...