torsdag 30. oktober 2008

Markedsføring og videre utvikling av tmx3m.blogspot.com

1: Skal vi videreutvikle og distribuere interessante utspill på denne siden?
- Legge ut seriøse og useriøse utspill om folk og fe?
2: Hvordan skal vi markedsføre denne siden?
- Kontakte lokale massemedier?
- Spre budskap ved hjelp av popup-vinduer på google?
- Kontakte mannen med skiltet "Jesus Lever" som står ved Maxi og rundt om i Stavangerregionen, og bytte ut skiltet med "Team x3m Ruler - tmx3m.blogspot.com"?

4 kommentarer:

Alfi sa...

Hei og god dag.

Jeg ser ditt utspill og jeg høyner med 2, i disse finanskrisetider er det meget store potensial for Team x3m til videre utvikling, utnytting og progresjon. Fremfor føttene våre ligger verden og venter i spenning med sultne blikk etter hva Team x3m har å tilby. Vi kan kanskje starte med å kjøpe opp Island.

Asbjørn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Asbjørn sa...

(Andre gong bør det gå...)

Ein god start vil vera å skrive kva som er hensikta med denne sida, og kva dykkar team held på med.
For sånne som meg som tilfeldig dumpa inn på denne sida har ikkje moglegheit til å sjå kva sida eigentleg dreiar seg om.

Alfi sa...

Hei Asbjørn Bryne Hognest
Du går kansjke på spreidern og på ski, kansjke ikke like fort som de andre? Kansjke du ikke lager rett speiderknute? Kansjke du spiller sjakk?
Her på denne siden driver vi med limerick, oljepris, populærmusikk og andre ekstreme hopp og sprell.
Hilsen adm. dir.